Jak probíhá připojení k internetu od naší společnosti

 

1) V případě zájmu, avšak naprosto nezávazně, lze objednat prohlídku místa nové přípojky. Náš technik přijede po předchozí domluvě na Vámi zvolené místo a po prohlídce Vám sdělí veškeré informace ohledně připojení. 

Připojení obvykle zahrnuje instalaci přijímače/antény zvenku domu (dle signálu)  a kabeláž dovnitř domu. Dohodne se s majitelem objektu na nutnosti a umístění přijímače a kabeláže. Servisní technik s sebou dále přiveze aktuální ceník připojení do internetu prostřednictvím naší společnosti a po domluvě s Vámi Vám nabídne ideální tarif.

 

2) Pokud se rozhodnete pro připojení, zkontaktujte technika, který byl u Vás na prohlídce a můžete si s ním domluvit termín instalace přípojky.

Veškeré nové přípojky provádíme nejpozději do 5ti pracovních dnů.

 

3) V tuto chvíli proběhne instalace přípojky. Po instalaci přípojky, která proběhne způsobem dle dohody při prohlídce, zjistíme, zda-li technicky vše správě funguje tak, abychom zajistili 100% kvalitu připojení do internetu. Pokud je výsledek technické zkoušky kladný, požádáme Vás o údaje na smlouvu. Od této chvíle můžete naplno využívat připojení do internetu

 

4) Smlouva a případná faktura bude připravena k podpisu v místě naší provozovny (CHOBEX s.r.o., Záměstí 181, 56501 Choceň) nejpozději do 14ti dnů od instalace a kladné technické zkoušky přípojky. Při správně zvolených podmínkách smlouvy nebudeme za přípojku nic fakturovat.

 

5) Výjimečně se stane, že Vaše přípojka přestane fungovat. V takovém případě může dojít k samovolnému poškození přípojky bez příčiny vnějšího zavinění nebo z důvodu klimatických podmínek nebo jiných nahodilých událostí. Pokud se toto stane, zkuste nejprve provést odpojení příjímače z elektriky alespoň na 2 min. a poté znovu do elektriky zapojit. Pokud ani tak připojení k internetu nezačne fungovat, ozvěte se nám a my osobní návštěvou přípojku opět v co nejkratším termínu zprovozníme.